Jouluinen jäsenkirje

20.12.2023

Hei hyvät martat,

Joulu lähestyy ja meillä monilla martoilla on kädet täynnä töitä. Martat kannustaa kohtuullisuuteen jouluvalmisteluissa. Joulutunnelma syntyy kohtaamisista ja rauhoittumisesta, ei niinkään putipuhtaaksi siivotusta kodista tai kauniista koristeluista.

Martat ovat tänäkin vuonna apunasi jouluvalmisteluissa. Martat vinkkaa joulusivustollaan erilaisia ympäristöystävällisen joulun tekoja, kuten kala-kasvismenun joulupöytään, joulun energiansäästövinkkejä ja ideoita aineettomiksi joululahjoiksi, käykääpä kurkistamassa: Marttojen jouluvinkit.

Tarvitsetko viime hetken joululahjavinkkejä? Voisitko antaa tänä jouluna tavaran sijasta lahjaksi jotain ikuisesti kestävää? Hankkimalla lahjaksi läheisellesi palan Marttametsää olet mukana suojelemassa suomalaista luontoa! Saat sähköisen kortin annettavaksi lahjan saajalle.

Kuluvana vuonna olemme kokoontuneet useasti yhdessä tekemään käsitöitä, harrastaneet kulttuuria ja puutarhanhoitoa, osallistuneet hyväntekeväisyyskampanjoihin ja saaneet oppia monista kiinnostavista aiheista.  Näin joulun alla on kiva muistella moninaisia aktiviteettejamme, jotka löytyvät  nettisivujemme kuvagalleriasta.

Toimintamme jatkuu aktiivisena myös ensi vuonna. Varatkaapa kalentereistanne jo nyt alla mainitut päivämäärät tammikuun osalta!

Lämmin kiitos teille kaikille tästä kuluneesta vuodesta.

Hyvää joulua!

Belgian Martat ry:n hallitus

Tulevaa toimintaa tammikuussa 2024:

Ke 17.1. Naisen terveys -luento Merimieskirkolla (Gynekologi Maria Lindenin johdolla)

Ke 24.1. Neljännesvuosisata edunvalvontaa Brysselissä -luento Merimieskirkolla (esitelmöijänä Karoliina Rasi/Elinkeinoelämän keskusliitto)