Tulevat tapahtumat 2023

Menneet tapahtumat 2023

Paljon onnea Belgian Martat! Tänään juhlimme 15-vuotista taivaltamme runsaslukuisena Suomen Merimieskirkon tiloissa. Saimme hienon juhlapuheen Liiton pääsihteeri Marianne Heikkilältä ja tervehdyksen Liiton Puheenjontaja Sirpa Pietikäiseltä. Kaksi jäsentemme: Heidi Era ja Mia Lehtisare saivat pronssiset ansiomerkit. Me kaikki saimme nauttia upeasta musisoinnista ja herkullisista piirakoista ja salaatista. Kakun sijaan herkuttelimme Runebergin päivänä Runebergin tortuilla. Meillä on aktiivinen toiminta ja hyvä henki, tästä on mukava jatkaa

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Vierailu EU:n Neuvostoon 17/1/2023

Vuoden ensimmäinen fyysinen Martta-tapahtuma järjestettiin jo varsin pian heti tammikuun puolivälissä. Martoilla oli ainutlaatuinen mahdollisuus päästä tutustumaan Neuvoston päärakennukseen ja vierailemaan uutislähetyksistäkin tuttuihin kokoushuoneisiin.