Kässäkuvagalleria 2019-2020

Arkipäivän tapaaminen Wezembeek-Oppemissa 12.3.2020

Emme ihan osanneet ajatella, että tämä olisi viimeinen kerta pariin vuoteen, kun kokoonnumme tekemään käsitöitä samassa tilassa. Teimme omia töitämme ja osa opetteli sukan neulomista.

Virkkauksen alkeet V Bryssselin merimieskirkon kahvilassa 2.2.2020

Viidennellä opetuskerralla harjoittelimme Päivin ja Tuijan opastuksella ihonpuhdistuslappujen virkkausta. Kestävää kehitystä edistämme tälläkin tavalla!

Virkkauksen alkeet IV 23.11.2019

Tällä kertaa kokoonnuimme ohjaajamme Sannan kotona Etterbeekissä opettelemaan virkkausta. Neljännellä kerralla aiheenamme olivat tiskirätit.

Arkipäivän kässäkokoontuminen Wezembeek-Oppemissa 17.10.

Virkkauksen alkeet 3: Isoäidinneliö 29.9.

Syksyn ensimmäisen virkkauskoulun aiheena oli isoäidinneliö.

Virkkauksen alkeet 2: Patalaput 26.5.2019

Jatkoimme virkkaustekniikan harjoittelua Brysselin merimieskirkon kahvilassa tällä kertaa patalappuja tehden.

Lankalauantain Pop up -kässämarttatapaaminen 20.4.2019

Vaikka suurin osa jäsenistämme oli lähtenyt pääsiäisen viettoon, päätimme kokoontua lankalauantain kunniaksi Brysselin merimieskirkon kahvilaan virkkaamaan pääsiäismunia.

Kässätapaaminen Wezembeek-Oppemissa 11.4.2019

Jatkoimme valeampiaisenpesien virkkaamista arkipäivän tapaamisessamme

Virkkauksen alkeet alkavat 17.3.2019

Jäsenistön pyynnöstä aloitimme harjoittelemaan virkkausta ihan alkeista. Ensimmäisellä kerralla opettelimme virkkaamaan valeampiaisenpesän. Virkkauksen saloihin meitä ohjasivat Tuija Heino-McRobert, Päivi Koskinen ja Sanna Sutter. Virkkausta oli selvästi odotettu, niin paljon marttoja kokoontui Brysselin merimieskirkon kahvilaan

Vuoden 2019 ensimmäinen tapaaminen oli ystävänpäivänä 14.2.

Kokoonnuimme Latvalan Ritvalla Sterrebeekissä. Ritvalla on kotonaan sekä ompelukone että saumuri, joten niitä pääsivät käyttämään kaikki halukkaat