Liity jäseneksi

Belgian Marttojen jäseneksi voi ilmoittautua sähköisesti Marttaliiton jäsenhakulomakkeella.

Ilmoittautumislomakkeessa piirin kohdalle merkitään Uudenmaan Martat ry ja yhdistyksen kohdalle Belgian Martat ry. Ilmoittautumisen jälkeen liitto lähettää jäsenmaksutositteen. Vuoden 2016 alusta alkaen jäsenmaksu on 40 euroa varsinaisilta jäseniltä. Jäsenenä osallistut halvemmalla Belgian Marttojen järjestämään toimintaan ja saat etuuksia monista liikkeistä Suomessa (kts http://www.martat.fi/marttailu/liity-jaseneksi/jasenedut/ ). Jäsenmaksuun sisältyy noin 8 kertaa vuodessa ilmestyvä Martat-lehti. Lisätietoja jäseneduista ja muusta marttatoiminnasta löytyy osoitteesta www.martat.fi.

Tieto ilmoittautumisesta olisi hyvä lähettää myös Belgian Marttojen puheenjohtajalle sähköpostitse (belgianmartat(at)hotmail.be), jotta jäsentietomme pysyisivät ajan tasalla ja voisimme luoda uudelle jäsenelle tunnukset sivustomme jäsenosioon.

Jos olet jo toisen marttayhdistyksen jäsen, voit liittyä Belgian Martat ry:n toissijaiseksi jäseneksi maksamalla 5 euroa Belgian Marttojen tilille ING 363-0300603-40 ja lähettämällä ilmoittautumisviestin osoitteeseen belgianamartat(at)hotmail.be.

Jos haluat erota yhdistyksestä, eroilmoitus tulisi lähettää yhdistyksen hallitukselle osoitteeseen belgianmartat(at)hotmail.be sekä Marttaliittoon.