Liity jäseneksi

Belgian Marttojen jäseneksi voi ilmoittautua sähköisesti Marttaliiton jäsenhakulomakkeella.

Ilmoittautumislomakkeessa piirin kohdalle merkitään Uudenmaan Martat ry ja yhdistyksen kohdalle Belgian Martat ry. Samassa yhteydessä voit maksaa jäsenmaksusi. Vuoden 2020  jäsenmaksu on 40 euroa varsinaisilta jäseniltä. Jäsenenä osallistut halvemmalla Belgian Marttojen järjestämään toimintaan ja saat etuuksia monista liikkeistä Suomessa. Jäsenmaksuun sisältyy 6 kertaa vuodessa ilmestyvä Martat-lehti. Lisätietoja jäseneduista ja muusta marttatoiminnasta löytyy osoitteesta www.martat.fi.

Jäsentietojen muutokset voi ilmoittaa Marttaliittoon tällä lomakkeella tai suoraan yhdistyksen jäsensihteerille belgianmartat[at]hotmail.be.

Jos olet jo toisen marttayhdistyksen jäsen, voit liittyä Belgian Martat ry:n toissijaiseksi jäseneksi maksamalla 8 euroa Belgian Marttojen tilille BE28 7360 6191 0720 ja lähettämällä ilmoittautumisviestin osoitteeseen belgianmartat(at)hotmail.be.

Jos haluat erota yhdistyksestä, eroilmoitus tulisi lähettää yhdistyksen hallitukselle osoitteeseen belgianmartat(at)hotmail.be.